Sitges es posiciona com un dels atractius principals de la marca Costa Barcelona

Sitges serà un dels reclams principals de la marca Costa Barcelona en la 32ena edició de la fira internacional de turisme més important de l’estat, Fitur, que se celebrarà del 18 al 22 de gener a l’Ifema Recinte Firal de Madrid.

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges es promocionarà a Fitur, sota el paraigua de la Diputació de Barcelona, dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme, que oferirà enguany una imatge diferent i innovadora que emula el disseny dels contenidors i caixes que s’utilitzen en la importació i exportació de mercaderies.

Fitur és un punt de trobada important per als professionals del turisme. La Fira defineix les línies de treball, estratègies i aliances empresarials amb l’objectiu de dinamitzar i reforçar l’activitat turística per respondre a la demanda. L’any passat, més de 10.400 empreses expositores de 166 països i regions, gairebé 120.00 professionals i més de 7.700 periodistes es van reunir a FITUR.

Costa Barcelona
La nova marca Costa Barcelona representa les comarques del Maresme, el Garraf, el Baix Llobregat i l'Alt Penedès. D'aquesta manera s'ha donat resposta a la proposta del sector turístic de la zona, canalitzada per la Diputació de Barcelona, que plantejava la creació d'una marca turística comuna per a tota la costa de la província de Barcelona, amb l'objectiu de facilitar la promoció internacional aprofitant el posicionament i el reconeixement turístic de què gaudeix la marca Barcelona.

L'any 2010 les marques Costa de Barcelona-Maresme i Costa del Garraf (que ara formen part de la nova marca Costa Barcelona) es van erigir conjuntament com la tercera destinació turística catalana, amb més d'1,7 milions de turistes estrangers (el 12% del total de Catalunya), que van realitzar 15 milions de pernoctacions, per darrere de la marca Barcelona i Costa Brava (6,6 i 3,5 milions de turistes, respectivament, amb 37,5 i 32,8 milions de pernoctacions, respectivament). Aquestes xifres situen la marca Costa Barcelona en una posició forta respecte d'altres destinacions competitives com la Costa Daurada (1,7 milions de turistes i 14,6 milions de pernoctacions) o Tenerife (3 milions de turistes i de pernoctacions).

0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More

 
Share
ShareSidebar